
Servisiranje
Svojim strankam želimo zagotoviti najboljše možne storitve. Ko postanete stranka podjetja TEFCOLD, lahko izbirate med več različnimi garancijami. Skupaj bomo poiskali najboljšo rešitev za vaše podjetje.
Standardno ali razširjeno servisiranje
V vaši pogodbi z družbo TEFCOLD je opredeljena vrsta garancije. Izberete lahko garancijo, ki zajema samo rezervne dele (standardna garancija) ali pa servisiranje in rezervne dele (razširjena garancija). Nekatere pogodbe vam bodo omogočile nakup rezervnih delov v naši spletni trgovini ali dodaten nakup garancije prek spleta za vsak izdelek posebej.
Pogoje za standardno in razširjeno garancijo lahko najdete tukaj.
Servisni partnerji
V družbi TEFCOLD smo povezani z mrežo servisnih partnerjev, ki pokrivajo večji del EU. Cene in odzivni čas se razlikujejo od države do države. Stopite z nami v stik, če potrebujete več informacij.


Reklamacije
Če želite poslati reklamacijo, morate izpolniti obrazec za servisne storitve in reklamacije. Naša servisna služba bo z vami stopila v stik v roku 24 ur ob delavnikih.